Εάν δεν έχετε λάβει ένα email από εμάς μετά την υποβολή μιας παραγγελίας, ελέγξτε πρώτα τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας σε περίπτωση που το πρόγραμμα-πελάτης email σας έχει ταξινομήσει εσφαλμένα τις επικοινωνίες μας..
Εάν δεν έχετε εντοπίσει ακόμη τα email μας, είναι πιθανό να γράψατε λάθος τη διεύθυνση email σας κατά την εγγραφή σας. Μπορείτε να το ελέγξετε από
"Ο λογαριασμός μου / Τα προσωπικά μου δεδομένα".
Από εκεί μπορείτε να διορθώσετε μόνοι σας αυτό και άλλα δεδομένα.